10.08.2016 - 21.08.2016. - pentru versiunea 0.7 în conformitate cu prevederile L52/2003, Art. 7, alin. (4).
Atragem atenția dvs. că propunerile, sugesțiile, opiniile formulate vor fi afișate pe site în vederea asigurarea transparenței decizionale.
MAGYAR VÁLTOZAT KÖZVETLEN ELÉRÉSE
Alternativa pentru transmiterea propunerilor: transmiteți un link cu harta mymaps proprie cu propuneri la adresa planning@planificatio.com !
Obiectiv general
PMUD:
Ameliorarea caliatății mobilității urbane prin reducerea
traficului rutier în zonele cu flux intens pietonal și ciclism, și reducerea
efectelor negative (emisie de CO2, trafic aglomerat, siguranța
circulației redusă).
Zone prioritare:
Z1 strada
Brașovului, tronson punct de penetrație – str. Zold Peter
Acces în și din străzi laterale, acces spre zona economică
vest, treceri de pietoni, supradimensionarea
Z2 strada
Brașovului, tronson str. Zold Peter – str. Vorosmarty
Acces în și din străzi laterale, treceri de pietoni.
Z3 strada
Brașovului, tronson gara CF
Trafic rutier spre centru și de tranzit în conflict cu
trafic pietonal: zona aglomerată.
Z4 strada
Kossuth, tronson intersecție Inimii/Vorosmarty - B.dul Timișoarei
spații pientonale și de biciclete neadecvate, treceri de
pietoni cu localizare și dimensionare neadecvată
Z5 zona
liceelor
intersecție subdimensionat pentru flux pietonal și de bicilete,
poziționarea neadecvate în cazul stațiilor de autobuz, treceri de pietoni
Z6 Seceni - Băile
Miercurea Ciuc
zona de locuit fără acces rutier cu îmbrăcământe asfaltică,
acces cu bicilete de rezolvat
Măsuri aplicate:
DU (dezvoltare urbană): inființarea
piața Szent kereszt, inființarea piața Universității
TP (transport public): accesibilizare
36 destinații cu 6 linii cu raza de servire de 150 m, vehicule electrice
adaptate la nevoile persoanelor cu dizabilități, vârstnice și părinților cu
cărucior de copii, stații inteligente cu wifi incorporat, informații de TP,
aplicații cu informații locale adaptate pentru acces la vehicule, înființarea
punctului multimodal (TPU local, stație de cobor pentru trasee intrajudețene,
stație taxi, parcare biciclete, gara CF, spații de așteptare)
AP (acces pietonal): acces
pietonal direct, cu acces neîngrădit, prioritar spre centru și la unele
destinații cum ar fi școli, unde infrastructura pietonală se consideră
deficitară sau subdimenzionată, subtraversare linii CF
AB (acces bicilete): dezvoltarea
rețelei existente într-un sistem complet, adaptat la fluxuri reale și la perspective,
sistem separat de fluxuri pietonale, cu prioritatea fluxului de biciclete la
intersecții cu trafic rutier
TA (trafic ameliorat): evitarea
conflictelor cu alte moduri de transport (pietonal, cu biciclete, CF), accesibilizare
zonei de locuit Seceni, accesibilizare zonei economice vest, spații eliberate
cu scop de dezvoltare urbană, trafic inutil de eliminat (trasee scurte, căutare
loc de parcare), noi locuri de parcare cu acces pietonal și de biciclete în
centru (informații în timp real afișate), raționalizarea traficului pe str.
Brașovului și spre centru (Z1 și Z2), conform studiului realizat nu este
necesară construirea drumurilor noi pentru tranzit, la punctele de penetrație și
pe trasee de tranzit traficul de tranzit este mult sub capacitate drumurilor
respective (zone prevăzute pentru diminuarea parțială a traficului rutier: Z3,
Z4)